Monday, December 05, 2011

208 所信有根基 My Faith Has Found a Resting Place

208 所信有根基 My Faith Has Found a Resting Place

1我心所信确有根基
不是在信条上
乃是靠赖永活救主
为我代罪受伤

副歌:

*我不需要任何辩证
不需别人求情
耶稣代死救赎成功
祂是为我舍命

2蒙主拯救我心满足
除尽恐惧忧疑
我这罪人来到主前
祂永不会丢弃

3我心信靠真神的话
记在圣经卷页
蒙恩得救全靠主名
并藉救主宝血

4 主大医生来救灵魂
医治一切罪病
主宝贝血为我流出
甘愿为我舍命

1 My faith has found a resting place
Not in device nor creed
I trust the Ever living One
His wounds for me shall plead

Chorus:

* I need no other argument
I need no other plea
It is enough that Jesus died
And that He died for me

2 Emough for me that Jesus saves
This ends my fear and doubt
A sinful soul I come to Him
He’ll never cast me out

3 My heart is leaning on the Word
The writen Word of God
Salvation by my Savior’s name
Salvation thru His blood

4 My great Physician heals the sick
The lost He came to save
For me His precious blood He shed
For me His life He gave

6 comments:

  1. 3我心信靠真神的话, 记在圣经卷页,
    蒙恩得救全靠主名, 并藉救主宝血.

    4主大医生来救灵魂, 医治一切罪病,
    主宝贝血为我流出, 并甘愿为我舍命.

    ReplyDelete
  2. 3 我心信靠真神的话
    记在圣经卷页
    蒙恩得救全靠主名
    并藉救主宝血

    4 主大医生来救灵魂
    医治一切罪病
    主宝贝血为我流出
    甘愿为我舍命

    ReplyDelete
  3. 4 My great Physician heals the sick, The lost He came to save;
    For me His precious blood He shed,For me His life He gave.

    ReplyDelete