Saturday, March 10, 2012

402 我愿跟随我救主 Follow On

402 我愿跟随我救主 Follow On

1我愿跟随我救主  无论走何路
或在花木茂盛  清水常流之处

既有救主引导  我愿跟随跟随主
一路跟随直到  头戴冠冕处

副歌:

*跟随 跟随 我愿跟随耶稣
到地极到天边 我愿跟随主
跟随 跟随 我愿跟随耶稣
无论何处主领我 我愿跟随

2我愿跟随我救主  无论走何路
或遇狂风暴雨  路途黑云相阻

有主亲手领我  我总不怕不后顾
患难我都不惧  因有主帮扶

3我愿跟随我主走  高山或平地
我灵常愿与主  亲近跟主步履

祂必领我安然  奔跑主踪之经历
直走到我救主  所应许福地

1 Down in the valley
With my Savior I would go
Where the flowers are blooming
And the sweet waters flow

Ev’rywhere He leads me
I would follow follow on
Walking in His foot-steps
Till the crown be won

Chorus:

* Follow Follow I would follow Jesus
Anywhere evr’ywhere I would follow on
Follow Follow I would follow Jesus
Ev’rywhere He leads me I would follow on

2 Down in valley
With my Savior I would go
Where the storms are sweeping
And the dark waters flow

With His hand to lead me
I will never never fear
Danger cannot fright me
If my Lord is near

3 Down in the valley
Or upon the mountain steep
Close beside my Savior
Would my soul ever keep

He will lead me safely
In the path that He has trod
Up to where they gather
On the hills of God

2 comments:

  1. 跟随跟随 我愿跟随耶稣
    无论往何地方 我愿跟随主
    跟随跟随 我愿跟随耶稣
    无论主往何处 我必跟随主

    跟随跟随 我愿跟随耶稣
    无论往何地方 我愿跟随主
    跟随跟随 我愿跟随耶稣
    无论主往何处 我必跟随主

    ReplyDelete