Thursday, November 25, 2010

040 怎能如此 And Can It Be That I Should Gain

40 怎能如此 And Can It Be That I Should Gain

1怎能如此像我这样罪人
也能蒙主宝血救赎
因我罪过使他受苦
因我罪过使他受死

副歌
奇异的爱 何能如此
我主我神 竟为我死
奇异的爱 何能如此
我主我神 竟为我死

2他离天上父神施恩宝座
白白恩典无穷无尽
舍弃一切祗余慈爱
流血救我亚当后裔

3不再定罪今我再不畏惧
耶稣与他如有属我
我活在永活元首里
穿起公义圣洁白衣

1 And can it be that I should gain
An int’rest in the Savior’s blood
Died He for me who caused His pain
For me who Him to death pursued

2 He left His Father’s throne above
So free so infinite His grace
Emptied Himself of all but love
and bled for Adam’s helpless race

3 No condemnation now I dread
I am my Lord’s and He is mine
A live in Him my living Head
And clothed in righteousness divine

Chorus
Amazing love How can it be
That Thou my God shouldst die for me
Amazing love How can it be
That Thou my God shouldst die for me

2 comments:

  1. 我知道你可能已经不再看这个博客了,但无论你是谁现在在做什么,愿神看顾你的身心灵并祝福你手所做的。愿你所做的一切因着有祂同在而蒙福。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unknown,谢谢您的祝福。我有看的只是不常看。
      因上帝的恩典,大家都蒙祂祝福。

      Delete